
Pravidla našeho salonu krásy
Vítejte v našem salonu krásy, kde se snažíme poskytovat služby na nejvyšší úrovni. Abychom mohli zajistit kvalitní péči pro všechny naše klienty, máme stanovena jasná pravidla, která nám pomáhají udržovat profesionální prostředí.

Pravidla rušení rezervací
Storno poplatek
Při zrušení rezervace méně než 48 hodin před termínem účtujeme storno poplatek 1000 Kč.
Vratná záloha
Vratná záloha 1000 Kč může být vyžadována pro další rezervaci, zejména při opakovaném rušení termínů.
Více služeb
Při rezervaci více služeb na stejný den je třeba uhradit zálohu 1000 Kč za každou další službu (např. 2 služby = 1000 Kč, 3 služby = 2000 Kč).
Platební podmínky zálohy
Způsob úhrady
Zálohu je možné uhradit v hotovosti přímo v našem salonu nebo pohodlně převodem na náš bankovní účet.
Propadnutí zálohy
Při nedodržení 48hodinové lhůty pro zrušení termínu záloha propadá jako kompenzace ušlého zisku.
Odečtení z ceny
Záloha je automaticky odečtena z konečné ceny služby při vaší návštěvě salonu.
Přenos zálohy
Pokud zrušíte termín více než 48 hodin předem, záloha se přenáší na váš další rezervovaný termín.
Reklamace služeb
Včasná reklamace
Službu lze reklamovat pouze v den ošetření
Garance kvality manikúry
U manikúry garantujeme opravu GelColoru do 1 týdne
Spokojenost klientů
Vaše spokojenost je naší prioritou
V našem salonu se snažíme poskytovat služby té nejvyšší kvality. Pokud přesto nejste s výsledkem spokojeni, upozorněte nás prosím na jakýkoliv problém ještě v den ošetření. Pozdější reklamace bohužel nemůžeme akceptovat. V případě manikúry s GelColorem vám garantujeme bezplatnou opravu do jednoho týdne od aplikace, pokud dojde k poškození.
Dochvilnost na procedury
Rezervovaný čas
Váš termín je vyhrazen přesně pro vás
Pozdní příchod
Při pozdním příchodu může být čas ošetření zkrácen
Respekt k ostatním
Dodržování časů pomáhá zachovat plynulý chod salonu
Prosíme všechny naše klienty o dochvilnost. Doporučujeme dorazit alespoň 5 minut před plánovaným začátkem procedury. V případě pozdního příchodu může být čas vašeho ošetření zkrácen, abychom nenarušili následující rezervace. Toto opatření je důležité pro zachování kvality služeb pro všechny naše klienty.